FAQ
În cazul în care routerul împiedică SPA să se conecteze la aplicația mobilă, respectiv, pentru a stabili dacă există o problemă cu routerul Wi-Fi, vă puteți conecta la SPA folosind hotspot Wi-Fi. Pentru a face acest lucru aveţi nevoie de un telefon mobil suplimentar. Vă rugăm să urmați pașii menţionaţi mai jos:
Pasul 1:
Creați un hotspot Wi-Fi pe primul telefon
Procesul de creare a unui hotspot Wi-Fi nu este același pe toate telefoanele. Pentru a crea un hotspot pentru telefonul dvs., consultați ghidul de utilizare al telefonului
Pasul 2:
Conectați un alt telefon mobil la hotspot-ul Wi-Fi al primului telefon mobil
Pasul 3:
Acum urmați pașii conexiunii Wi-Fi SPA pentru a conecta telefonul al doilea cu primul telefon prin hotspot Wi-Fi
Pasul 4:
Urmați pașii pentru a conecta cel de-al doilea telefon mobil pentru a conecta
SPA
Dacă conexiunea funcționează, înseamnă că routerul probabil blochează conexiunea dintre SPA și aplicația mobilă. Puteți contacta providerul dumneavoastră pentru a verifica setările.
Dacă problema nu s-a rezolvat în modul acesta, vă rugăm să contactați centrul de service pentru asistență suplimentară.